ترورهای زنجیره‌ای و دیکتاتورهای زنجیری!


چند صباحی بود که تروریست‌های عزیز دست از ترکوندن عراق و فلسطین و اسراییل و افغانستان ورداشته‌بودند. نه اینجا خرتوخر بوده، بقیه دنیا آروم شده بوده. نه اینکه فکر کنی بر و بچز از عراق و افغانستان و لبنان فراخوانده‌شده باشن ایران برای کتک‌کاری و تیر اندازی هــــا! نه! همینجوری اتفاقی بوده. میگن سرجمعِ خرتوخریِ دنیا در هر زمانی ثابته. هر جا بیشتر خرتوخر شد، بقیه جاها آروم‌تر میشه.

لابد الانم می‌خوای فکر کنی که برو بچ که از خارجه برای خدمت به وطن آمده‌بودن، این چند روزه کسی نبوده کتک بزنن، حوصله‌اشون سررفته، واسه تفریح دارن اینور اونور ترقه در می‌کنن، ثواب هم داره، باعث شادی خر یا خرها هم میشه. (همون اثر تیتاب رو داره)

ولی به گفته خبرگزاری‌‌های میلی موضوع از این قراره که روزبه‌روز به روحیه شهادت‌طلبی طرفداران نظام افزوده می‌شه. اما ننجون مهدی هم می‌دونه که مرگ خوبه، اما واسه همسایه. حالا از قدیم هم گفتن شهادت واسه کی خوبــــــــــــه؟ آها! واسه هرکی که پوست سبزه داشته باشه، یا اینکه به سبزها وصل باشه. بعدش هم معلوم می‌شه که بسیجی بوده تا دماغ یا یه جای دیگه همتون بسوزه.

مسوول این شهادت‌ها کیه؟ انجمن پادشاهی که سبزها رو راهنمایی می‌کنه. شعار سبزها چیه؟ جمهوری ایرانی؟ مرگ بر دیکتاتور؟ اینا معنیش چیه؟ پادشاهیه. اوج دموکراسی در پادشاهی خلاصه می‌شه که حکومت از این پادشاه به فرزند بزرگش منتقل بشه. این شعارها یعنی فمینیسم. نمی‌فهمید؟

بابا مدرک دارن. سایتش هم موجوده. سایت زدن هم که خیلی سخته. باید عضو انجمن سلطنتی باشی. همه می‌‌دونن چقدر سخته. اصلا اینجوری نیست که هر ننه قمری بتونه سایت بزنه. اگه الکی و سکینه‌خیاری بود که الان دفتر ا.ن سایت داشت، رجانیوز سایت داشت، فالس نیوز سایت داشت. اینجوری نیست که. باید آلت قدرت دستت باشه.

از شوخی بگذریم، این یه مشت آدمکش و خل‌وچل و چماق به دست و هفت‌ به دست و مواد منفجره نمی‌دونم به اونجا (بی‌ادبا من جاش رو نمی‌دونستم، شما باید فکر بد کنید؟) رو بگیرن زنجیر کنن. اگه هرچی قتل و ترور زنجیره‌ایه تعطیل نشد شما بیاید تف بندازید تو صورت هر خری یا پسرش که خواستید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر