فردا حسین شریعتمداری گفت: ای کسانی که می‌گویید محارب هستید! من هم یک شیره‌ای هستم!


حسین شریعتمداری، سردبیر کیهان فردا در روزنامه‌ی خود نوشت: عده‌ای از افراد خودفروخته و مزدور امریکا و صهیونیست در اینترنت دوره افتاده‌اند و اعتراف به محاربه می‌کنند. وی گفت اگر شما تظاهر به محاربه می‌کنید، بنده واقعاً شیره‌ای هستم.

وی تصریح کرد کسانی که وانمود به محاربه می‌کنند، با اعمال زشتشان خودشان را نشان دادند و مردم در یوم الله 22 بهمن دو ماه آینده، با حظور میلیونی نشان دادند که این افراد دروغ می‌گویند و محارب نیستند. وی در سرمقاله‌ی 22 بهمن خود که فردا منتشر می‌شود تصریح کرد که این افراد از صهیونیست و امریکا و بی‌بی‌سی و وُوا (VOA) پول دریافت کرده‌اند که به دروغ بگویند محارب هستند. فلذا به دلیل این دروغگویی‌های آشکار مصداق بارز محارب هستند و حکمشان اعدام است.

وی گفت که موسوی و کروبی با تاسی به فردی به نام محمّد که ادعای پیامبری داشته‌است، قصد براندازی نظام را دارند. سردبیر روزنامه‌ی کیهان گفت که تاریخ تکلیف محمّد و بستگانش را مشخص کرده که از خط ولایت فقیه خارج شده بودند. افراد ولایتپذیری چون یزید بن معاویه به خوبی به یکی از نوادگان این فرد نشان دادند که ایستادن در مقابل نظام چه بهای سنگینی دارد. او گفت که نمی‌داند چرا این افراد از تاریخ درس نمی‌گیرند!!!!!!

همچنین گفت محمّد یکی از سران فتنه است و در یک کتابی که ادعا می‌کرده که از جانب خداست، گفته که باید به یهودی و مسیحی و زردشتی احترام گذاشت. همانطوری که بر همه‌ی پیروان ولایت آشکار است مردم صهیونیست همه یهودی هستند و امریکایی‌ها یا یهودی هستند یا مسیحی. زردشتیان هم که در ایران تکلیفشان معلوم است!!!!! شریعتمداری که به علامت تعجب‌های متعدد علاقه‌ی شگفتی دارد (عده‌ای عقیده دارند که او علاوه بر علامت تعجب که دراز است، به بافور، باتوم، چماق و چیز‌های دیگر که دراز هستند هم علاقه دارد)، گفت که چرا یک همچین فردی که آشکارا از اسراییل و آمریکا همایت می‌کند حرفی از بهایی‌ها نزده؟!!!!!!! برای اینکه نمی‌خواسته که اهداف براندازانه‌اش مشخص شود. پس حتماً برانداز خاین به ولایت بوده است. میرحسین موسوی هم که از همین خانواده است و دایم سنگ او را به سینه می‌زند.

وی گفت که این شخص دوازده نفر از خاندان خود را پیش‌پیش و بدون نظر مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان، به امامت معرفی کرده‌ است. ولی از آنجا که خداوند همیشه با مردم ایران است، حتی یک بار هم اسمی از امام خمینی و مقام عظمای ولایت نیاورده است. این خود نمودی آشکار از کینه‌ی این خانواده از نظام و قانون اساسی است. وی گفت سالیان دراز این خانواده بر مردم و مسلمانان تصلی کامل داشتند و امروز نفر دوازدهم آنها هم برای فتنه کردن در کار نظام فراری است. سردبیر کیهان افزود، اگر فتنه‌گر نیست و از سران اغتشاش نیست، چرا پنهان شده است و خود را به دستگاه قضایی معرفی نمی‌کند و دست از این همه لجاجت بر نمی‌دارد؟!!!!!!!!!!!

حسین شریعتمداری در ادامه گفت که وضعیت من از قبل روشن بوده و هست. بنده و دوستانم و دیگر بازپرسان غیور شیره‌ای هستیم. اینکه امروز می‌گویند برادران ما غلدرهای سبز را کتک‌ زد‌ه‌اند دروغی شاخ دار است که هر انسان آزاده‌ای آن را می‌فهمد. همه می‌دانند که هیچ شیره‌ای چیزی سنگین تر از بافور بلند نکرده، چه برسد به اینکه باتوم بدست بگیرد و سبزهای گردن کلفت را بزند.

وی گفت که این براندازان لجنی هرچه زودتر تسلیم عدالت و چوبه‌ی دار شوند بهتر است، بلکه این چوبه‌ی دار کفاره‌ی گناهان آن‌ها قرار گیرد!!!!!!

۱ نظر: