تو رو جان عزیزت، منشور کورش که هیچی، آفتابه‌ی فتحلی‌شاه رو هم تو این شرایط پس نفرستیدا!


حمید بقایی، رئیس سازمان میراث فرهنگی ایران اعلام کرده که منشور کوروش فعلا به ایران نمی آید ولی " قطعا به ایران خواهد آمد." اول بگم که اگه شما دعوتش کنید مطمان باشید که نمیاد. مگه مغز خر خورده که بیاد ایران؟!

-کی؟

-منشور کورش دیگه بابا. معلومه که نمیاد ایران. فعلا که همه از ایران فراری‌اند.

-منشور که آدم نیست؟!

-اینو منو تو می‌فهمیم عزیزمن. حمید بقایی اینا که نمی‌فهمن مجیدجان.

حالا ببین من کی بهتون گفتم. جان حسن‌ما، مایکل شما، یه وقت این خبط رو نکیند این منشور کورش رو پس بفرستیدا! بابا این منشور شونصدهزارساله از کورش باقی مونده، یه وقت خر نشید بفرستیدشا. یهو ممکنه یکی به این احمدگودزیلا (خاتمی سابق) یا اون یکی علم الهادی‌هدا کجایی بگه، کورش مادرمرده رو این چی نوشته، اونوقته که با چماق و باتوم این منشور بیچاره رو خورد کنند، یا یه وقت دیدی هوس کردن روش وانت سواری کنند، بعدشم دنده عقب تمرین کنند.

از اون بدتر یه وقت ممکنه هوس زیارت کورش هم بسرشون بزنه برن با کلنگ اونجا رو هم خراب کنند که حرفای غربی‌ها رو تکرار کرده و هی حقوق بشر، حقوق بشر کرده. یکی نیست به اینا بگه که حقوق بشر رو سر برج میدن. اگه قبل انتصابات ریاست جمهوری هم باشه، تشویقی هم می‌دن. حالا تو هم اگه آدم یا بشر هستی، برو سر برج بیا! کسی تو ایران به این حرفای صهیونیستی نیاز نداره.

از شوخی که بگذریم، اگه به این احمداینا، منشور که هیچی، آفتابه‌ی نقره هم که هیچی، آفتابه پلاستیکی فتحعلی‌شاه رو هم بدی، ناغافل ممکنه به جرم سلطنت طلبی برانداز، به جای طهارت گرفتن باهاش یه کار دیگه‌ای بکنن. بی‌ادب هم خودتون هستید! من منظورم این بود که افتابه رو ببرن نوشابه بهش بدن.

از اینا که بگذریم، بعید می‌دونم که اینا تفاوت دقیق منشور با سوسیس بندری رو درک کنند.

به نظر نگارنده‌ی این سطور تنها چیزی که می‌شه به اینها داد که رَم‌نکنند، فقط تیتاب است. همانطور که همگان می‌دانند، خر فقط با تیتاب حال می‌کند و بس.

کار خدا رو می‌بینی؟ نوشابه رو می‌دن به آفتابه، تیتابش رو خودشون می‌خورن! به قول بر و بچ، مملکته که داریم؟!



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر